Click here for Myspace Layouts

Saturday, January 30, 2010

Cari Makan DI: Ole-Ole Bali



Jgn terkejut makan di Ole-Ole Bali Restaurant.. Anda akan terperanjat dgn harga nya. Tetapi jgn risau..korang mesti rasa berbaloi sebab makanan nye amat la sedap n kenyang! Tempat dia pon best.. Times dpt Menu, punya la belekkk lama2..bukan apa..cari yg murah..Paling murah pon RM30.++. Itu makan untuk sorang je tau. Minuman x masuk la..
Ps: Sekali sekala bleh la dtg...heheheheeee. Serik ke? My answer..nopes! I like the PASTA ever!

1 comment:

  1. Hi...cakap pasal ole ole bali ni...saya baru jer upload gambar2 dalam blog saya masa makan kat sana dgn famili. Memang best dan lokasi nye pun bagus. Lepas makan bolih sambung shopping2 kan.
    Senang2 tu singgah la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com banyak lagi tempat2 makan yang saya masukkan. Topik pun pasal makan jer 100% takde topik2 lain hehe....
    Dan kalu minat tu follow la yer blog saya TQ

    ReplyDelete