Click here for Myspace Layouts

Saturday, October 3, 2009

Collection Ubat


Minggu Ke-3 Fasting Month aritu, kena cirit birit..
Pastu, 2nd Weeks Syawal kena Batuk2..nak dekat seminggu gak leer..
Dr. tu kasi ubat batuk strawberi -children infants nye. Siap ada sudu pink lg..isk3..Mula3 x yakin gak ngan Dr ni..wonder gak ler..nape la dia kasi ubat batuk budak2 dkt i. Terpaksa la sacrifice rumah terbuka my officemate due this matter.
Klinik ke 3 i pegi ni..Banyk giler ubat kat bilik i

Alhamdulillah la..batuk dh kureng..cuma pak aji cakap ada sengau2 sket..hehheheeee

~Esk bleh g open house umah rina..yeah3!!~

Collection



Keta Antique Pak Aji & Mak Aji
Sooo Sweet =p

Adik Mie Tomeyyy



Introduce, Baby Mie!!
Comelnye dia..ee..Pipi dia dh Mak Ngah Niza Blasah.. Bikin Mak Ngah geram je..
Tomey3!!!!

Friday, October 2, 2009

Sorok-Sorok??

Sorok-Sorok

Location: Umah Atok Time: 1 Syawal 1430H

Niza : arggggg (jeritt)...Mak apa benda ni..geli laaa!
Hjh Hasma: Apa nye kak...
Niza : Nie....menda apa ni
Hjh Hasma: o....itu sorok2..
Niza : Napa nama dia sorok2...?? Dia suka main sorok2 ke mak??
Hjh Hasma: Ntah la...dh owang dulu2 panggil sorok2..mak lupa lak nk tanya..
Niza : hikhikhikhikhik

Itu la..Keunikan balik raya di Kampung....

Sunday, September 20, 2009

Alor Setar: Midnight View


Dkt area JKR..
Cantik kan...

Jom Balut Ketupat!!!











Cak..
Malam mejelang HAri Raya Aidilfitri..
Mmg mama akan balut ketupat la..so, kitaorg belajar gitu2 la even x terer sgt..
Itu je la..heheeee...
Mak buat 6 jenis Biskut Raya..my mama sooo rajinn..=p

~Dengan Ikhlas,
Ku ucap Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin

Tuesday, September 15, 2009

Kesinambungan Ramadhan IV




Sessi Buka Puasa bersama geng2 kat MAYBANK dulu..besh giler.windu sgt diorg ni...
Ramai gak yg dah angkat kaki dari MAYBANK.Kalau dapat peluang bagus apa salahnya kan..

Okes..kitaowang buka puasa dkt Dewan Perdana Felda. Banyak sgt makanan nye..There 88 more dishes to try! Unfortunately..i x dpt try dishes2 yg sedap2 tu. Sebab i kena cirit birit yg sgt teruk..dpt nk jumpa kengkawan je..Ikhlas tau ni..heheeeeee

Kalau x caya tanya Pak Aji =p