Click here for Myspace Layouts

Sunday, January 2, 2011

Come Back!

Alamak..Tanpa di sedari. Lama jugak aku x bukak Blog ni. Dah bersawang sudah Blog aku ni.hihihiiii. Tahun 2010 sudah berlalu, kini tahun 2011 memberi salam baru...

Ku panjatkn kesyukuran yg teramat sgt, pada tahun 2010 bleh dikatakan Azam2 ku tercapai yakni:

1. Ingin memiliki Master pada usia yg muda
Alhamdulillah, hasrat tercapai. Kerja dan Belajar berjalan seiring. Ada rakan2 yg ingin menyambung pelajaran. Bagus la! Tapi aku selalu pesan, "Jgn Buat Full Time"... Kalo dh kerja better, study part time. Value Study Part time better than Full time... Nak upgrade keje nanti senang.

2. Menamatkn Zaman Bujang
Alhamdulillah...Jodoh. Jgn dirancang. Biar Allah SWT yg tentukan. Selamat di ijab kabul pada 04th Dec 2010, bersamaan 27hb Zulhijjah 1431H. Berkat Bulan Haji...aminnn

3. Kerja Baru
Alhamdulillah...Ini pn dpt last minute. Mmg niat di hati nak kerja baru. Syukur dpt menggunakan Master dan menjadi tenaga pengajar di Universiti Tunku Abdul Rahman, Perak


Walaupun niat di hati nak duduk dekat dgn Husband. Rezeki yg Allah beri, aku nikmati dulu. Untuk mantapkan resume. Bukan senang nak jadi lecturer sebab xde experience mengajar. Mungkin ini rezeki kawin. Dan Ku berdoa agar rezeki ku dan suami ku di murahkan lagi....
Aminnnnnnnnn

Untuk Tahun 2011. Azam baru pn ada. Tapi biar la dulu. Tunggu preview nanti ye!

Sunday, September 5, 2010

Snap shoot...=)


Erm..dah lama x buat keje2 ni...kahkahkahkah...
tak de la expert sgt..
Layan je la...

Thursday, July 29, 2010

Engagement Ruslizan | Sharniza


2 in 1 ٩(-̮̮̃-̃)۶

♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•♥•
Kumbang mengintai dilaman
Hinggap diranting mencari pasangan
Bunga kembang di dalam taman
Hendak kami sunting dalam jambangan

Kami menyimpan seekor kumbang
Sudah terpikat ke bunga tuan
Hendak menyunting intan tuan
Hendak bernaung di rumah ini
Hendak menyambung tali darah
Mengikat tali keluarga
Minta diterima hajat kami...
♥••*´¨`*•.☆• ♥••*´¨`*•.☆• ♥••*´¨`*•.☆•

Kalau masih belum berpunya
Gementar tadi sudahlah hilang
Kami wakil datang bertanya
Kalau sudi hendak berbesan

My best friends ever and my lovely sis

Official Ruslizan fiance ٩(●̮̮̃•̃)۶








Alhamdulillah, syukur segalanya berjalan lancar
Date to remember, 24th July 2010, Saturday...
Keberkatan bulan Sya'ban, yakni pada 12hb Sya'ban 1431.

Saturday, June 26, 2010

My Bro Wedding~Kedah!











Okes...now our turn!
Alhamdulillah segalanya berjalan lancar

My Bro Wedding~n9!














Hi all...Yups, long time im not updated this blog...
On May 2010, im bz with preparation of my brother Wedding.
Well, act as Event Planner..kahkahkah
With this come back, i like to share my bro weedding at Negeri Sembilan
congrate broo

Tuesday, May 4, 2010

Khasiat Tomato



Nak story sket,
During my secondary school, i want to look beautiful as my mummy. She give Tips to us, how to take care the skin, healthy and look fresh. Before this, im not eating FRUIT at all such as Durian, Manggis, Rambutan, Anggur, Strawbery.........Oh...it is a very LONG LIST.

Luckily, i luv to eat Vegetables so much especially ULAM. My parents, worried a bit...But, after grow up...I try to eat some selected fruit.
Which are, orange (jus), jambu (letak asam), Kiwi, Epal and KISMIS...oh, ada lagi x?

I think itu je fruit yg di makan. OMG, sket nyeeeee!

My cousin said " Ruginye x makan buah-buahan"..herm. Cuba makan, tapi tekak xnk! =)
So, kalo Parents pergi ke Dusun Buahan-buahan kitaorg...jarang la join. Erm, rugi3!
Durian ada, Rambutan ada, Manggis ada, Langsat ada..........dll lagi.

Ops...itu baru pembukaan. hahahhaa..apa kena mengena ngan TOMATO?
Ok, mak cakap " Guna la Tomato dkt muka, nak kasi muka cantik & licin.."
Yups, aku mmg cuba...Sampai skrg pon aku masih amalkan.
Letak tomata slice dekat muka, then cuci muka...Muka korang akan rasa tegang n bestttt...

Itu je la tips kecantikan from My mummy : Hajah Hasma Haji Awang
After this: khasiat Daun inai, Air basuhan beras, Air Halia...dan lain2 lagi...so Check it out

Tak rugi berkongsi ilmu...
Thank you mumy!


Info to Shopaholic!


Ohohoooo..

Ari ni masih ada secebis masa untuk update blog ni...

Well, most of Women like shopping VM! Of course big event such as Mega Sale, Clearance stock, Warehouse Sales and YES must be waiting rite!


This information might be useful guys! Be a smart user!

I just survey the Mega Sale will start as usual on this June

I found this website and should be useful even i already bookmark this address

Check it out!!





Should help u prior to time suitable for shopping.hehehheeee

For "Becoming married couple...etc", mostly i think, now yowl start surveying...

Hope u all hepy with this hobbies =p